środa, 28 sierpnia 2013

WAŻNE - BLOG ZAWIESZONY ;_;

Cześć...

Jak już pewnie zauważyliście, od dłuższego czasu nie dodawałem postów, nie licząc mojego tygodniowego wyjazdu na początku sierpnia. Ten post będzie dosyć krótki, ponieważ nie chce się zbytnio rozpisywać. Więc będzie krótko i na temat.
Po wakacjach będę chodzić do I gimnazjum, wiem, że wielu z Was pewnie mi teraz powie, że w gimnazjum jest łatwo itd. ale ja nie wiem za bardzo jak tam jest, więc wolę od początku roku wziąć się za solidną naukę. Tak więc blog będzie przez dłuższy okres ZAWIESZONY
Przykro mi to pisać, ale domyślam się, że nie dałbym rady tworzyć nowe obiekty, robić im foty w Simsach, przerobić je w Photoshopie i do tego wrzucić na bloga i dodać opis, żeby to wszystko sensownie wyglądało. Szczerze, to Simsy nie przynoszą mi takiej samej frajdy jak kiedyś. Co zauważyłem jeszcze przed sierpniem, może jak odpocznę od tego wszystkiego, od bloga, simsów i Workshopa to znów nabiorę chęci... 
Nie wiem jak to dalej będzie, ale proszę Was o jedno - Nie zapomnijcie o mnie, o moim blogu i o wszystkim co dla Was zrobiłem. Nie robiłem tego dla siebie, ale dla Was. Żebyście byli w pewnym sensie dumni, że jest ktoś taki, kto zrobi Wam do Simsów co chcecie!!!
Na tym kończę. Dziękuję Wam za to wszystko, co dla mnie zrobiliście... Do zobaczenia za kilka miesięcy, a może i dłużej... 

Cześć.

15 komentarzy:

  1. Szkoda.. nie zapomnimy :)
    bedziemy czekac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki Wojtek, ale to nie znaczy, że nie będę wpadać czasem na Twojego bloga, pamiętaj. :)
      Czasem może coś skomentuje. :D

      Usuń
    2. Gimnazjum wcale nie odbiera możliwości robienia tego co lubisz. To co teraz napiszę nie jest konkretnie do Ciebie ale pamiętaj, że mając nawet 29 lat, nie przekreśla to publikowania obiektów do TS. Co do gimnazjum moim zdaniem bardzo łatwo jest zdobyć dobre oceny ale trzeba naprawdę od początku pokazać, że Ci zależy, później mniej ale oczywiście nie odwalać syzyfowej pracy. Nauczyciele jak Cię poznają w pierwszych tygodniach takie też podejście będą mieli aż do trzeciej klasy nawet jak będziesz się starał od drugiego semestru.

      Usuń
  2. W pierwszej gim. nie jest tak źle. Chociaż trzeba liczyć się z tym, że nauczyciele więcej wymagają (i nauki, i dojrzałości z naszej strony). Nie zdziw się, jeśli będą też traktować Was nieco z góry. Tłumaczę sobie to tym, że się nas boją, "bo gimnazjaliści to wiek chuliganów!" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informacje, wiem trochę o tym, mam starszych braci, aczkolwiek nie rozmawiam z nimi co i jak w gimnazjum, bo co będzie to będzie. :)
      Nie ukrywam, że wnerwia mnie to, że nauczyciele wszystkich traktują tak samo, no może wybiorą sobie kogoś, kto jest najsłabszy i wszystko im każą, a oni potem to robią, zeby sie podlizac. 'Pupilki'. xD

      Usuń
    2. Moim zdaniem pedagodzy w dużej mierze z góry zakładają, że młodziesz tylko trzeba karać, wyzyskiwać oraz wymagać bo wszyscy są zboczeni i tylko są hańbą narodu. Nikt tego nie powie w twarz bo mówienie o tym i tak nic nie da.

      Usuń
  3. I'm starting my first year on college too, so I understand you. I'm afraid that it will be really hard and I won't have enough time for playing Sims.
    I won't forget and I'm looking forward to your return. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay... Thank you so much Pawca < 3
      I love your blog and your houses for The Sims 3!
      I won't forget too :)

      Usuń
  4. Nie to, ze cie strasze czy cos, ale tematy sa dosc trudne, dlatego lepiej od samego poczatku uczyc sie na biezaco. Sama dopiero teraz sie obudzilam, w drugiej klasie ;\
    No ale dosc o szkole, czekam na twoj powrot ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki Rickley, już mam pomysł na nazwę posta, kiedy powrócę... 'I'm back bitches!!!'. Oczywiście nie będzie to oznaczać, że Was obrażam, tylko lubię ten zwrot haha ;D

      Usuń
  5. I gimnazjum nie jest taka zła :3 Teraz ja do II idę :O I czekamy na ciebie oraz dobrej nauki w gimnazjum ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja rozpoczynam studia magisterskie, heh i co ty na to? Mam nadzieję, że szybko jakoś wszystko się ułoży i że będziesz miał czas na zajrzenie do simów, ale mam jedną radę. Mając wybór między simami a kolegami, wybierz to drugie.

    OdpowiedzUsuń
  7. I understand your decision. School is the most important. More important than playing sims or other games. This is real life and I wish you all the best for your further future. Much luck for your studiying. Maybe we'll meet again sometime. Im looking forward for your return and your amazing creations. My salutations to poland. Have a good time. Cya...hugs'n'kisses silv ^-^

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj szkoda,że na razie zawieszasz działalność bo robisz świetne rzeczy ale racja czasem trzeba odpocząć trzymam kciuki za pomyślny powrót.
    Zamieściłem Twój baner u siebie jesli znajdziesz chwilke to możesz równiez zamieścic mój choć to początkująca strona (głównie będa tam mapy do Sims3)

    http://sim-dels-world.manifo.com/

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń